Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν ηλεκτρονικά οι προβλεπόμενες δύο (2) έρευνες πεδίου με τη χρήση ειδικών ερωτηματολογίων προς τους ωφελούμενους των παρεμβάσεων της Στρατηγικής (πολίτες, επιχειρήσεις) με σκοπό την καταγραφή της μέτρησης δεικτών εκροών και αποτελέσματος. Η διάδοση της πραγματοποίησης των ερευνών επιτεύχθηκε με Δελτία Τύπου και προώθηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου. Υλοποιήθηκε με τηλεφωνική συμπλήρωση λόγω των περιοριστικών μέτρων. Ειδικότερα η 1η έρευνα πεδίου, σχεδιάστηκε με αντικείμενο την αποτύπωση της άποψης πολιτών και επιχειρήσεων για τον ρόλο των ψηφιακών εφαρμογών στη τουριστική προβολή. Σε αυτήν συμμετείχαν συνολικά 102 πολίτες και 106 επιχειρήσεις μέσω εκπροσώπων τους. Η 2η έρευνα πεδίου είχε ως στόχο την αποτύπωση της εικόνας πολιτών και επιχειρήσεων αναφορικά με τις δράσεις για την ενίσχυση της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης. Στην 2η έρευνα συμμετείχαν συνολικά 116 πολίτες και 111 επιχειρήσεις μέσω εκπροσώπων τους.  Τα σημαντικά αποτελέσματα των δύο ερευνών αξιοποιήθηκαν στο πλαίσιο της υλοποίησης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης για την πόλη του Ηρακλείου.